myHummy en garantie

Ondanks dat we myHummy zorgvuldig en secuur zelf produceren in Polen kan het natuurlijk gebeuren dat er iets niet goed is met je myHummy. En dat willen we natuurlijk oplossen met je.

Veelgestelde vragen
Kijk voordat je contact met ons opneemt naar onze zeer uitbreide lijst met veelgestelde vragen (FAQ) Er zijn al 700.000 myHummy’s verkocht wereldwijd, dus we hebben inmiddels veel kennis en ervaring opgedaan.

Heb je jouw antwoord niet gevonden?
Neem dan contact met onze klantenservice op. We helpen je graag verder.

maya-guarantee

Wanneer heb je garantie?

Het kan zijn dat je myHummy niet direct werkt. Bij sommige kindjes duurt het een paar dagen of weken voordat ze gewend zijn aan het myHummy geluid. We hebben inmiddels  de ervaring dat het uiteindelijk bij elk kindje zijn werk doet.

We kunnen helaas geen garantie geven als myHummy niet (snel genoeg) werkt voor jouw kindje. Omdat de myHummy dan al gebruikt en niet meer hygiënisch is vervalt daarmee het recht van retour.

Is er iets mis met het hart of met de myHummy knuffel, neem dan contact met ons op. Je hebt 2 jaar garantie op het product!

14 dagen zichttermijn

Als je een myHummy besteld via myhummy.nl, dan heb je recht op 14 dagen zichttermijn. Dat betekent dat je de myHummy kunt bekijken en eventueel binnen 14 dagen kunt retourneren aan ons. Wij kunnen je myHummy dan ruilen of geven je je geld retour. Terugsturen is dan wel voor eigen rekening.

Geen garantie
Als je myHummy uit de doos is geweest en is gebruikt, dan vervalt de 14 dagen zichttermijn en heb je geen recht op geld terug.

myHummy retourneren

Wilt u myHummy retour sturen? Download dan het onderstaande retourformulier en voeg deze ingevuld toe aan het pakket. Zonder formulier kunnen we uw retour helaas niet in behandeling nemen.

Retouradres

MyHummy
Eemweg 2-4
5215 HR ‘s-Hertogenbosch

service@myhummy.nl