myHummy en garantie
Ondanks dat we myHummy zorgvuldig en secuur zelf produceren in Polen kan het natuurlijk gebeuren dat er iets niet goed is met je myHummy. En dat willen we natuurlijk oplossen met je.
Veelgestelde vragen
Kijk voordat je contact met ons opneemt naar onze zeer uitbreide lijst met veelgestelde vragen (FAQ) Er zijn al 700.000 myHummy’s verkocht wereldwijd, dus we hebben inmiddels veel kennis en ervaring opgedaan.
Heb je jouw antwoord niet gevonden?
Neem dan contact met onze klantenservice op. We helpen je graag verder.
Wanneer heb je garantie?
Het kan zijn dat je myHummy niet direct werkt. Bij sommige kindjes duurt het een paar dagen of weken voordat ze gewend zijn aan het myHummy geluid. We hebben inmiddels de ervaring dat het uiteindelijk bij elk kindje zijn werk doet.
Je hebt 14 dagen de tijd om de retour te melden. Na melding heb je nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk te retourneren. Wij zijn wettelijk verplicht om binnen 14 dagen de terugbetaling uit te voeren mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Is er iets mis met het hart of met de myHummy knuffel, neem dan contact met ons op. Je hebt 2 jaar garantie op het product!
Goed om te weten:
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
14 dagen zichttermijn
Als je een myHummy besteld via myhummy.nl, dan heb je recht op 14 dagen zichttermijn. Dat betekent dat je de myHummy kunt bekijken en eventueel binnen 14 dagen kunt retourneren aan ons. Wij kunnen je myHummy dan ruilen of geven je je geld retour. Terugsturen is dan wel voor eigen rekening.
myHummy retourneren
Wilt u myHummy retour sturen? Download dan het onderstaande retourformulier en voeg deze ingevuld toe aan het pakket. Zonder formulier kunnen we uw retour helaas niet in behandeling nemen.